Sirke Soslu Maş Fasulyesi Piyazı

Günaydın güzel ve yine sıcak bir günden hepinize merhaba ..
Sıcaklarda salatadan başka bir şey yenmiyor gerçektenn..
Maş Fasulyesini ben çok severim ve evimde salata olarak çok fazla çeşidi ile tüketirim.
Bu salatayı da taaa kızımın doğum gününde yaptım..
O gün sırf foto olabilmek için minicik kaçırabildim. Çok beğenildiğinden hemen bitti..
Salata seviyor ve lezzetli bir salata tarifi arıyor iseniz işte salatamız..

Bundan sonra her yeni yayınımdan haberdar olmak için soldaki kutucuğa mail adresinizi yazıp kayıt olun. Her yayınımdan haberiniz olsun.


Beni izlemeye devam edin.  
Ayrıca beni sayfalarında takip etmek isteyenlerin kumanda paneline aşağıdaki linki yazmaları yeterli;


Maş Fasulye Salatası 

  • 200 gr maş Fasulyesi
  • 200 gr salatalık turşusu
  • 1 demet dereotu
  • 4 adet orta boy havuç
  • 200 gr haşlanmış mısır
  • Tuz
  • Zeytinyağ
  • Sirke
Hazırlanışı:
Maş fasulyesi akşamdan ıslatılır.
Sabah suyu süzülüp yeniden su eklenip yumuşayana dek pişirin. (Damak tadınıza göre diri seviyor iseniz haşlama dereceniz size kalmış )
Haşlanan maş fasulyeleri karıştırma kabına alınır.
Üzerine ince kıyılmış dereotu eklenir. 
Salatalık turşusunu da minik küpler halinde doğrayın. 
Havucu soyup rendeleyin. Tuzunu yağını ve sirkesini ilave edip harmanlayın. 
Servis tabağına alıp servis edin. 
Afiyet bal olsun..


Yorumlar

Popüler Yayınlar