Baklavacı Güllüoğlu'ndan Simit Tarifi

Tüm takipçilerime merhaba 
Bu hafta 1. sınıfa başlayan bir çok minik yavrumuzun haftası oldu. Dün ilk günlerini heyecanlarını yaşadılar. 
Okula başlayan tüm minik yavrularımıza bol başarı dolu bir yıl diliyorum.. 
Hafta sonu daha önce de etkinlik için ziyaret ettiğim Baklavacı Güllüoğlu'nun Kağıthanedeki fabrikasında idim. 

Simit siz sever misiniz bilmiyorum  ama ben çok severim.. Güllüoğlu'ndan gelin simit yapalım teklifi gelince hiç düşünmeden gittim. 
Sevgili Fatih Güllü ile beraber simit yapıp sonra güzel bir kahvaltı yaptık. Kendilerine bu güzel gün için teşekkür ederim. 
Beni Facebook ,Twitter veya İnstagramdan takip eden dostlar görmüştür.
Kızımla katıldım bu etkinliğe.. 
An be an neyi nasıl yaptığımızı anlattım. Şimdi de fotoları burada tekrar yayınlayıp tam simit tarifini vermek istedim. 




Malzemeler:
-          1 kg un
-          50 gr şeker
-          25 gr tuz
-          100 gr Ayçiçek yağı
-          1 yumurta
-          500 gr su
-          25 gr maya
Yüzeyi için:
-          Yarı yarıya sulandırılmış üzüm pekmezi
-          Susam
Hazırlanışı:

Yorumlar

Popüler Yayınlar