Kolay Laz Böreği



Pastırma  sıcakları geliyor duydunuz mu haberlerde..
Eyvah bu demek oluyor ki hastalık havası aman dikkat bugün ve yarın çok sıcak olup hafta sonu yine serinleyecek. Artık sonbahardayız daha dikkatli olmalıyız.. 

Gelelim bugünkü tarifimize 
Laz böreğini bir çok yerde yedim. Ama hiç evde kendim yapma fırsatım olmadı. 
Yapılacak tarifler arasında hep not alınmış halde duruyor hala.. 
Bu enfes Laz böreğini canım ablam Gülten sırf ben ona yemeğe gidiyorum diye yapmış.
Tatil dönüşü Zonguldak'a tekrar uğrayıp Gülten ablamızı da ziyaret edelim öyle İstanbul'a dönelim istedik. Oda ona geleceğimizi duyunca hemen mutfakta ne var ne yok hazırlıklar yapmış canım.. 
Sevil geliyor ya şöyle değişik güzel bir börek olsun demiş işte o zaman bu kolay laz böreğini yapmış. 
Kolay deyince kızıyor ama siz kolay bir börek olduğunu bilin olur mu :) 
Laz böreğini aslında şerbetli olarak da yapıyorlar. Bu börek ise muhallebili misafiriniz gelecek ise güzel bir alternatif olabilir. 
Tekrar bu enfes börek için Gülten ablama teşekkür ederim.. Tarifi aynen onun dilinden yazıyorum..
Bu arada isterseniz sizlerde bana yaptığınız yemeklerin fotolarını çekip tarifleri ile yollayabilirsiniz. 
Email adresim : birdemliksohbet@gmail.com 

Sevgiyle kalın.. 

Bundan sonra her yeni yayınımdan haberdar olmak için soldaki kutucuğa mail adresinizi yazıp kayıt olun. Her yayınımdan haberiniz olsun.


Beni izlemeye devam edin.  
Ayrıca beni sayfalarında takip etmek isteyenlerin kumanda paneline aşağıdaki linki yazmaları yeterli;

 
http://instagram.com/sevillsahin

Laz Böreği 

1 paket baklavalık yufka (25 adet )
1 kase ceviz yada fındık 

Muhallebisi için : 
1 lt süt
8 yemek kaşığı un 
10 yemek kaşığı şeker 
1 paket vanilya 
1 yemek kaşığı tereyağ

Üzerine : 
3 yemek kaşığı tereyağ
1 çay bardağı sıvıyağ
Pudra Şekeri

Hazırlanışı: 

Devamı http://birdemliksohbet.com/ adresinde 

Yorumlar

Popüler Yayınlar