Organik Üzüm Suyu Nasıl Yapılır


Hep derim beni facebook ve twitter adreslerimden takip edin diye..
Takip edenler biliyor bayram sonrası kendi köyüme gittim. Tamamen doğal beslenmeye çalıştım. İstanbul'dan kaçıp oranın temiz havası ve lezzetleri ile birkaç gün geçirdim..
Kırmızı erikten marmelat ve reçel yaptım.. Şeftalilerden konsantre şeftali suyu yaptım. İnşallah bitmeden fotoğraflayıp sizlerle paylaşacağım :)
Oğlum Yusuf Eymen artık 9. ayının içerisine girdi. Dünyaya gelen büyüyor diye boşuna demiyorlar.
Rabbim sağlık versin hepimizin yavrusuna
Çocuklarım ve eşim doğal meyva suyu içsin diye köyden getirdiğimiz üzümler ile üzüm suyu yaptım.
Sizlerde pazardan yada marketten aldığınız meyvalar ile mutlaka denemelisiniz. Hiç olmazsa meyva suyunun içerisine ne kattığınızı bilirsiniz.
Daha fazla söze gerek yok deyip hemen tarife geçiyoırum..

Doğal Üzüm Suyu Yapımı
1 kg siyah üzüm
2 su bardağı kadar şeker (benim üzüm tatlı olduğundan ben koymadım)
10 su bardağı su

Hazırlanışı:
http://birdemliksohbet.com/incele-811-organik-uzum-suyu-nasil-yapilir-#.UiWcHtK8C4c

Yorumlar

Popüler Yayınlar