Salatalıklı Patates Yoğurtlaması

Haftanın ilk gününden hepinize kocaman merhaba..
Haftaya ben çok yorgun başladım.
Hafta sonu bir akrabamızın düğünü için Zonguldak da bulundum.
Kısa bir tatil oldu benim için.
Sadece geri dönüşte İstanbul'un dehşet trafiğine yakalanınca eve dönüşüm 23,30 u buldu.
Beni facebook ve twitterdan takip eden dostlar bilirler eve kendimi  atınca şükür eve geldim dedim.
Ne olursa olsun insanın evi gibisi yok..

Ayrıca  dün benim doğum günümdü. Buradan gerek telefon ile gerekse facebookdan mesaj yolu ile bana ulaşan tüm dostlarıma sonsuz teşekkür ederim..İyi ki varsınız..

Gelelim bugünkü tarifimize bu salatayı doğum izninde iken kuzenim Sibel ablam bana geldiğinde yapmıştım.
Çok beğenilmişti. Yayınlamak bugüne kaldı.
Ne isim versem diye Hilal ile konuşurken oda ne az kalsın onunla pişti oluyormuşuz hemen hemen aynısı olmasa da çok yakın bir salatayı aynı gün yayın yapıp pişti olacaktık.
Hilalim ben senden önce yazdımm :))


Salatalıklı Patates Yoğurtlaması

  • 4-5 adet orta boy salatalık
  • 5 adet orta boy patates
  • yarım demet dereotu
  • 4 yemek kaşığı dolu dolu yoğurt
  • 1 diş sarımsak
  • 1 çay kaşığı tuz
Hazırlanışı:
Patatesleri haşlayıp soyun Rendeleyin.
Bir kaba alın. Üzerine salatalıkları kabukları ile rendeleyin.
İncecik doğradığınız dereotunu ekleyip sarımsağı soyup rendeleyin.
Üzerine tuz ve yoğurdu katıp harmanlayın.
Servis tabağına alıp servis edin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar